الخميس، 6 أغسطس 2015

عاشق الأحــزان

عاشق الأحــزان 

عاشق الأحــزان 

رِجعتلك تاني ياوادي الأحزان

إوعى تنساني وتحرمني من الحرمان

أوعى تكون إديت لغيري منه كمان!!؟؟!

خلاص بقينا حبايب أنا وإنت والحرمان

أنا رجعت لقسوتك والأسى والأشجان

إوعى تسيبني ياحزن أو تبتعد عني

أنا عشقت أحزانك وأساك بيفهمني

ومين يكرهك ياحزن وإنتَ بتلهمني

أنا بحبك ياحزن لو بعدت تحطمني

لو سيبتني ياحزن تبقى أكيد بتظلمني

عشقت ظلام ليلك رغم إنه بيألمني

سامحني ياحزن تركتك وكان خِداع مني

حاولت أشوف الفرح لقيته هرب مني!!

رجعت تاني لأوجاعك تضمني وتألمني

خلاص بقيت قدري وده لامِنك ولامني

زعلان ياحزن ولاحزني خلاك تغير مني؟

متخافش ياحزن أنا منك وإنت كمان مني

ولا عايزني أقول حُزني حِزن مني؟

رجعتلك تاني يا وادي الأحزان

إوعي تنساني وتحرمني من الحرمان

تِعرف الفرح ياحزن ولا دايما غريب عنك

متعرفوش ياحزن ولاخايف أغيب عنك

مكان ماتكون ياحزن تلاقيني قريب منك

ومهما دَوَرتْ مش هلاقي حبيب زيك

رجعتلك تاني يا وادي الأحزان

إوعي تنساني وتحرمني مِن الحرمان

بقلمي / هشــام

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق